4moms Origami zwart, zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de 4moms Origami zwart, zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

familie van Steen 13-11-2013
Geschreven voor: 4moms Origami zwart, zilver

wat een eyeopener! Wist niet dat ik zoveel kilometer per dag loop met de kinderwagen (5 km is echt niets) maar sinds ik met de 4moms origami rijd, weet ik dat wel. Er zit namelijk een afstandsmeter op. Hierop staat wat je per keer loopt, maar ook hoeveel km je in totaal hebt gelopen en wat de temperatuur is. Handig om je kindje daarop te kleden. Ook kun je je telefoon erop aansluiten zodat hij wordt opgeladen tijdens het wandelen. Deze wagen beschikt namelijk over een accu die opgeladen wordt tijdens het rijden. Hierdoor kun je de wagen met 1 druk op de knop in en uitklappen. Zo hoef je je kindje niet neer te zetten, weg te leggen als je de wagen uitklapt. Ook neemt hij hierdoor weinig ruimte in in de gang! Pluspunt!!! Door de accu rijdt hij wel wat zwaarder, wat ik persoonlijk prettig vond, en heeft hij hele goede vering waardoor je moeiteloos de stoep op en af gaat.

Jammer is dat er (nog) geen voetenzak is van 4 moms en dat je kindje niet heel ver achterover kan zitten. Als laatste is het jammer dat de ruimte onderin open is. Hierdoor ziet iedereen wat je onderin hebt zitten en wil het ook nog wel eens uit je mandje vallen.

testerella 03-11-2013
Geschreven voor: 4moms Origami zwart, zilver

Absolute pluspunten aan de Origami kinderwagen zijn de met een druk op de knop kunnen in- en uitklappen van de wagen, het 'ingebouwde' zonneschermpje (geen gedoe meer met parasolletjes) en de comfortabele zit. Minpunten zijn dat de wagen redelijk zwaar duwt, dat hij zwaar is wanneer je hem moet optillen, dat hij redelijk laag is en niet in hoogte verstelbaar is (niet handig voor langere mensen).

Romadero 14-10-2013
Geschreven voor: 4moms Origami zwart, zilver

Wij hebben de 4moms origami 4 weken mogen testen.. Wij hebben zelf een joolz gehad en nu een quinny Zapp .. De origami hebben wij met veel plezier in ons bezit gehad, het is een degelijke wagen , en dat hij automatisch in en uitklapt is een zaligheid, je merkt wel tijden het rijden dat hij iets zwaarder duwt, dit komt omdat de accu tijdens het rijden geladen word

Wat ook fijn is .. Vooral de dagen dat het snel donker word dat er verlichting opzit die bijzonder veel lichtopbrengst geeft

Al met al een aanrader

hoentjes 09-10-2013
Geschreven voor: 4moms Origami zwart, zilver

De Origami is fijn in gebruik en ziet er hip uit!
De pluspunten zijn voor ons;
De wagen is verlicht en je kan nu verlicht de straat op, een veiliger gevoel.
Onze oudste dochter zit als een prinses in het buggy gedeelte, ze zit erg comfortabel. Ook vindt ze het roze erg mooi en kan ze haar beker naast zich in de bekerhouder kwijt. De zonwering is een uitkomst en ze vind het erg fijn dat ze door het achterste gedeelte naar ons kan kijken.
De reiswieg is erg diep waardoor je kindje er beschermd in ligt.
Het is leuk dat de wagen met een draai en druk op de knop zichzelf in klapt. Het onderstel past bij ons in een keer in de auto in tegenstelling tot onze eigen wagen waarvan de wielen er eerst af moeten.
Zowel de buggy als de reiswieg zijn makkelijk te bevestigen op het onderstel.
Het is leuk dat er een lcd scherm opzit die goed aangeeft hoe hard je loopt en hoever je hebt gelopen. Hij geeft ook de tempratuur. Ook kan je, je telefoon opladen en laad de accu zich op tijdens het wandelen met de wagen.

De min punten;
De reiswieg is in de lengte voor onze jongste dochter erg klein en ze is pas drie maanden oud. De zonwering is onvoldoende nu de zon iets lager staat schijnt deze alsnog in haar gezicht en moet er toch nog iets extra’s voor.
Het onderstel is in origami stand erg zwaar om te tillen.
Helaas kan het buggy gedeelte niet in ligstand. Er is weinig ruimte om bv. Je boodschappen onderin de wagen op te bergen en je kunt je luiertas niet handig aan je wagen hangen.
Omdat de wagen zich oplaad tijdens het lopen voel je dat hij iets zwaarder loopt.